More Photos of Saiful Bahari With UMNO Ministers

Taking photos with politicians certainly does not mean that you are their good friend or working for them, but you may find the following photos of Saiful Bahari, the alleged victim of Anwar Ibrahim’s sexual desire, interesting.

These are from Merdekareview.com

About these ads

41 responses to “More Photos of Saiful Bahari With UMNO Ministers

  1. butuhla saiful bahari…nak mampus

  2. I am sure SAPP , the Chin judge, and so are those ex-BN who joins the opposition now have their photo taken with the current BN leaders… Interesting indeed.?

  3. Can someone tell Pak Lah the pious man
    to be very careful with his words, with the way
    he says things .

    or else his body language and the reaction
    on the face of a pious minister sitting next to him
    will betray his statements.

  4. All over the net, people have been “remarks” about this Saiful chap. Most of it negative remarks.

    Remember this : “KEADILAN”.

    Have we already forgotten that concept ?

    Why is the complainant receiving the cannon fodder ? Because he claims that he was sodomized by DSAI ? Would the public acted differently it the sodomizer was other than DSAI ?

    Give the chap the benefit of the doubt.

  5. Crower – you are 100% right !!
    Lets be fair to this guy as KEADILAN is always talking about being “adil” without favouring any one. Its very painful to hear someone we care so much being accused of wrong doing but we still need to give chance to our “system” to find the truth….

  6. Pingback: Why MCA lost in this election?? | Bouncing Along In Life

  7. Dalam hal ni…, banyak bende yang boleh di pertikaikan. Kejadian ini direka atau di persetujui.

    1. Kalau direka, sudah nampak sekarang banyak benda yang terkeluar tanpa disedari, ia itu pembohongan demi pembohongan.

    2. Kalau benar. Kedua dua mereka ini perlu didakwa kerana melakukan sex luar tabii dan atas kerelaan menerima dan memberi.

    3. Kalau dibuat cara paksa, tentulah ada kesan lebam, bengkak atau bercalar kerana mempertahankan diri. Cuba anda fgikir… untuk membuka seluar kanak-kanak 10 tahun pun kita susah untuk melakukannya dengan tenaga kanak-kanak, inikan pula tenaga pemuda 23 tahun dan sang peliwat yang semakin ketandusan tenaga yang berusia 63 tahun.. lu fikirlah sendiri.

    3. Kalau

  8. note that many people were friendly sodomised in hostels/colleges/universities but they chose not to disclose. If DSAI really did it, Saiful could have solved this backdoor without having to expose it in the media, lest both of them being “malu”. But the way in which this matter was reported made me feel disgusted and sceptical.

  9. I just want to remind everybody that KJ was never ever accused of sodomizing or being sodomized. Thank You. Thats All.

  10. Tahniah saiful bahari sebagai pejuang umno……
    Kamu akan menjadi seorang yg hebat dan terkenal. Kamu jua bakal menduduki majlis ulama hadhari.

  11. badan beso…tak ade tenaga ke nak lawan kalau nak kene liwat..tobat lah saiful…tak baik buat fitnah..rendah nya maruah buleh di beli ngan duit..

  12. masyallah…..kalau betul lah benda tu terjadi taubatlah, tapi kalau tak sapa yang cakap tu insaflah……… cuba tanya saiful kat badan pasangannya tu ada tanda apa (bukti 2 bukti ) agak2 berapa panjangnya………..

  13. cuba la pikir……kalau situasinya camni…
    Seorang Bos minta staff dia untuk tonggeng…

    Boss : errr Saifullll ..meh sini ko tonggeng
    jap..aku nak suntut…

    Staff : Nah…suntutla (sambil menonggeng dan
    membuka seluar)

    hei… kalau ko seorang lelaki yang normal takkan le ko relakan…mesti ko lawan. takat macam anwar tu ko bagi satu penumbuk jer….

    atau mungkin ko rela……dan kalau ko rela biasanya lepas anwar suntut ko… mesti ko pulak suntut anwar.

  14. masyaAllah dunia dah nak kiamat…bertaubatlah sekalian makhluk Tuhan yang cintakan fitnah, dambakan sogokan…

  15. dunia akhir zaman, maruah boleh di beli dengan wang, apa nak jadi dengan bangsa ku kini. nampaknya pawana dah melanda bangsa ku.

  16. insaflah wahai manusia, jangan main2 nak junjung Al-Quran. Dosa dan kubur masing, lu tanggung sendiri lah bro. Dunia boleh senang akhirat tanggunglah bro. wat lu saiful.

  17. kalau fikir balik sejarah kita tengok memang cara anwar dikerjakan sememangnya tak bagi peluang dia naik, betul tak?termasuk pilihanraya pada Mac lalu sebelum tempoh beliau layak untuk berpolitik semula..hari ni bila dah takde isu maka bukak balik cerita lama dengan harapan dia tak dapat masuk parlimen,yang dia orang takut sangat dengan anwar ni apasal?dia bukan menteri pun..aku rasa ada kebenarannya juga semua ni satu politik kotor semata-mata nak mempertahankan kuasa oleh dua tiga kerat pemimpin. Sebagai umat islam dan sebagai rakyat yang dipimpin oleh pemimpin hadhari hari ini, ingatlah kata-kata aku ni..aku tak akan maafkan walaupun sekali seandainya semua cerita pasal anwar ni satu rekaan dan di padang mahsyar nanti jangan sibuk nak cari aku..buat si saiful kalau lu betul ada ‘telur’(jantan)apasal tak berani nak tunjuk muka buat statement dan press confrence?asyik2 muka peguam lu saja, apa lu nak takut kalau lu benar2 nak tegak keadilan dan kalau rasa benar teraniya?lu kan dalam jagaan polis, apa mau takut brother?atau lu memang takut nak jawab soalan wartawan?tetapi conclusion nya aku rasa lu memang bukan jantan..sorry la bukan nak kutuk tapi aku muak dengan cerita macam ni kerana sepatutnya kita meluangkan masa untuk membangunkan ekonomi umat islam yang semakin tertindas di negara sendiri tanpa disogokkan dengan politik basi macam ni.fikirlah untuk kemajuan bangsa dan apakah yang dapat kita sumbangkan untuk membantu melayu, kalau tak lama-lama nanti bangsa kita hanya tinggal nama saje la.

  18. ingat lah Allah itu ada dan islam itu benar….ku doakan kau akan terima pembalasannya wahai saiful!

  19. saiful telah memalukan seluruh keturunan dirinya. manusia paling bangsat pernah wujud atas muka bumi. dalam beribu tahun ini lah pernah lahir manusia yang sgt bangsat bernama saiful bahri. kalau mahu bertaubat sekarang lah masanya.sebelum terlambat dan pintu taubat sudah tertutup. sesiapa pun tidak layak mendapat penghinaan yg sgt keji apa tah lagi terhadap pejuang rakyat spt saudara anuar ibrahim yang terpuji dan disanjung tinggi oleh segala rakyat atas muka bumi malaysia ini

  20. hai saiful bahri,nak buat fitnah pun nape ada gambar dgn menteri kat malaysia nie,lagi le orang tak caye,sumpah quran pun tak guna,malu le sikit oii kat tuhan

  21. kau nak mampus !! saifopoyo tak lama kou terimalah habuan kau nanti !!! jadi macm atuntuyo !! setan gondol !!!!! and the umno geng gondo goblok !!

  22. Kepada Saiful, aku nak tanya ko:
    i) kenapa ko ambik masa lama baru nak bersumpah tu pun ko bukan sebut betul pun lafaz sumpah tu(watangallahu) ade ke…ko ingat rakyat pekak ke tak dengar ape yang ko sebut..
    ii) ko kena sorok dkt mana? sampai ko x tau pun 16/8 hari penamaan calon
    iii) kenapa ko yang bersumpah..biasany org yang tak buat salah lah yg bersumpah..
    iv) kenapa ko panjangkan laknat Allah sampai keturunan ko? sape yang nasihat ko brsumpah laknat mcm tu? aku rasa mcm Sumpah Mahsuri plak …
    iv) kenape Najib pulak ygn sebok buat komen lepas ko bersumpah..ko tak tau ke Najib tu dangkal ilmu agama nya dan ada keptgan nyer sdiri..
    KESIMPULANNYA: dah sah memang ko ni DIANAKKAMBING HITAMKAN oleh org politik yang bertopengkan agama…murahnya harga diri ko ye..insaflah, ko tak takut ke balasan Allah dgn apa yang ko buat…duit dan harta takkan dapat bawak ke dlm kubur..byk manapun …

  23. kalo betul anwar salah,logik ke? 10 tahun dulu de kene truk,pastu die kuar nk naik balik,die g liwat org..logik ke? kan bodoh..1 lagi nape najib tak nley masuk mahkamah bile disabitkan kes altantuya,siap ade bukti gamba die..? pelik! semue ni politik! pasal tu lah aku tk g undi..semue pentingkan diri sendiri,bukan rakyat! politician shit.

  24. saiful.. aku rase die ni gile glamour,nak masuk a.f tk dapat,pastu wat cerite..aku tgk die sihat walfiat! takkan org suruh tonggeng die tonggeng..sengal ? tk sengal kalo boleh keje tinggi. krajaan korang g pantau kt bkt bintang la..blue boy pub (blakang pizza hut,bersepah gay!aku rase korang tahu kan! kan! buat tk nampak plak…???

  25. wei 1 emas 1 juta!!!!!!!
    malaysia byk org tk cukup mkn lg weiii
    asik beras faiza jek derma dgn bersamamu!
    akal ade?

  26. halo bro ingat ckit lah ini atas dunia lu bole ckp
    mcm2 org suntut lu lah lu suntut org lah tapi itu
    akhirat lu mesti ingat bro jagan lu nampak itu duit berjuta juta dah masuk lu punya acct lu dah jadi gelap mata lu dah bole mengaku DSAI suntut lu punya belakang lu ni betul2 murah lah lagi murah dari pelacur kat chow kit tu

  27. tahniah saudara saiful…
    andalah jantan sejati yang ada di dalam dunia ini

    anda berani…
    dan telah buktikan yang anda tidak bersalah di awal lagi…

    saya berbangga dengan anda…
    sebelum ini saya pun saudaraterpedaya dengan saudara saudara yang mengutuk anda di ruangan ini sebelum ini tetapi bila pengekuan murni yang saudara di buat di hari mulia hari jumaat tadi…wah..saya bangga

    usah peduli kata kata ulamak PAS…pada saya ulamak ulamak PAS hanya bermain hukum di dalam dunia ini…pada mereka kalau nak halalkan apa yang mereka tegakkan ..mereka cipta hukum ini..kalau mereka nak haramkan mereka cipta hukum ini…Ini lah maksud hadis yang saya pernah baca…mereka ada pereka hukum di dalam dunia ini.Pun begitu saiful usah lah menoleh kebelakang….BERANI KERANA BENAR…KATAKANLAH YANG BENAR WALAUPUN SELURUH DUNIA MENGATAKAN ANDA ADA KONSIPIPERASI….tegakkan hak anda….

  28. tahniah saudara saiful…
    andalah jantan sejati yang ada di dalam dunia ini

    anda berani…
    dan telah buktikan yang anda tidak bersalah di awal lagi…

    saya berbangga dengan anda…
    sebelum ini saya pun saudaraterpedaya dengan saudara saudara yang mengutuk anda di ruangan ini sebelum ini tetapi bila pengekuan murni yang saudara di buat di hari mulia hari jumaat tadi…wah..saya bangga

    usah peduli kata kata ulamak PAS…pada saya ulamak ulamak PAS hanya bermain hukum di dalam dunia ini…pada mereka kalau nak halalkan apa yang mereka tegakkan ..mereka cipta hukum ini..kalau mereka nak haramkan mereka cipta hukum ini…Ini lah maksud hadis yang saya pernah baca…mereka ada pereka hukum di dalam dunia ini.Pun begitu saiful usah lah menoleh kebelakang….BERANI KERANA BENAR…KATAKANLAH YANG BENAR WALAUPUN SELURUH DUNIA MENGATAKAN ANDA ADA KONSIPERASI….tegakkan hak anda….

    Awak cabar anuar tu saiful…cakap aje pandai tapi takut juga dia..dia takan berani bersumpah punya..nanti dia suruh lah haji hadi bercakap..suruh lah harun din bercakap kata sumpah cara kristianla,,yahudila…

    jangan takut saiful…

  29. Saiful,

    hanya rakyat yang pekak badak je akan sokong ko…umno memang dasar shit..kalau tak takkan keluar novel a. shahnon ahmad “shit” dan mahathir kuar umno/bn…kotor sekotor2nya..jijik sejijik2nye…busuk sebusuk2nye..makin ko bersumpah, makin rkyat tak percaya..dah byk yg terima padah memfithnah org lain..umi pelda mana gi..(g**a??) agustin paul? ..dll 2..risik2lah kabar mereka yg pernah menganiayai org lain, khususnya anwar ibrahim.ko tak takut ke pd murka Allah?

  30. saya percaya Anwar tak buat..tapi..dia adalah pemecah umat …..kalau dia tak bersalah pun tapi dia tak patut memecah belahkan ummah…….hanya ..Allah sahaja yang mengetahui…..bukan korang ..
    ingat..syaitan sentiasa menipu mata manusia….dengan keadaan sebaliknya..

  31. Katakanlah…apa yang dituduh oleh Saiful itu akhirnya (dgn kuasa Allah) terbukti benar dgn bukti-bukti yg tak dapat di sangkal oleh Anwar (katakan lah di dlm makamah ataupun foto/video sulit perlakuan tersebut),tidak kira sama ada secara paksa ataupun suka sama suka; apakah para penyokong Anwar hari ini akan tetap manyokongnya? Saya harap para penyokong nya dapat menjawabnya.Sekian.

  32. hai penyokong kuat anuar….

    apa yang kita nak bertekak pasal anuar ni..
    dia ni siapa…
    pada saya dia adalah pembelot dan penipu besar..
    pandai memutarkan kata-kata dan membuat yang buta terus buta dan yang pekak terus pekak..
    hiduplah dalam keadaan realiti…
    kita orang-orang melayu setiap hari di hakis hak-hak sebagai anak jati malaya…
    sedarke tuan tuan…jika dia berjaya pada PM aku rasa dia akan bagi-bagikan kuasa habis kat orang-orang asing…1/3 kuasa dia bagi kat state,1/3kuasa dia bagi kat cina/india…habih kita orang melayu dapat ape…
    aku nak cari tanah nak bela kambing jamnapari kat serdang minta 5 ekar pun tak dapt..wah acong dan ramasami dapat sorang 30 ekar kat salak tinggi…
    habih keturunan melayu macam aku nak gi mana nanti…acong dan ramasami nanti dia boleh balik china dan india… habih aku nak pegi indon ke….mana aku kenal lagi dengan dia orang dah….zaman batu lagi dah diorang lari kat sini…

    tolonglah orang melayu,,,..
    bersatulah kita…jangan kecoh-kecoh…kita bina balik lah perpaduan…
    bior lah si anuar dengan saiful tu…pada aku dua-dua bodoh….
    kita lupa kanje budak berdua tu…
    perpaduan yang ada kita kekalkan dan hiduplah kita sebagai melayu/islam yang sempurna

  33. salam…nampak saiful bahari ni mcm matang.tp rupa2nya,haram x matang lgsung.Sat2 cakap lagu ni,sat2 kona ckp lagu lain.Nampaknya En.Saiful Bahari ni x sedaq apa yg dia buat.Kalau kita la…bt2 sbut kt sumpah demi Allah,mesti kita tarik balik sumpah 2…Takut2,sumpah 2 makan diri kita balik.Tapi Si Saiful ni, x dak rs takot lgsung dgan perkataan sumpah ni.Lps tu,siap bsumpah dlm masjid lg.Tak takut lgsung.Yang pelik n nak tergelaknya,tuduhan ke atas Anwar adalah tuduhan yang sama pulak tu…Ish3…nampaknya,org U… x tau nk tuduh benda lain kot,slain benda yg tkeji tu.Kalau kt betoi la Anwar buat …..x kan la dia betoi bendoi nk p cr Si Saiful tu….ada lelaki@ perempuan lain yg dia blh cr.Yang Si Saiful Bahari pulak,hg ada kudrat,badan nampak tegap…tapi hampeh rupa2nya.Bdak kecik pon blh pikiaq.X kan la seorg lelaki muda,ditewaskan oleh seorg lelaki tua.Nampaknya,dunia betoi2 dh nk dkt kiamat.Cuba la pikiaq skit…..org cina n india dok gelak ja kat kita org melayu ni,asyik dok bekelaing ja.Tapi awas,jgan sampai negara kita ni dijajah pulak oleh bangsa lain.Kesimpulannya,untuk Saiful Bahari,hg ada otak pakai la elok2.Tok sah dok sakitkan ht org lain.Kalu
    kata hg kn liwat,bermohon la dekat Allah agar org yg bt 2 dpt pembalasan di dunia mahupun di akhirat.Tapi kalu hg bohong,cpat2 la mintak ampun kat Allah Yang Maha Pengampun Lagi Maha Penyayang.

  34. hai….saiful insaflah kamu sebelum kamu dikena balasan. kamu nei sakit matel atau gila. kamu tu dah lah sihat dan gagah tak kan anwar yang dah tua tak boleh nak halang. kamukan ade kaki nak lari tak bolah ke?
    malulah sikit, nampak sangat kamu seorang yang suka di liwat….kenapa kamu muncul waktu anwar nak jadi pemimpin? kamu kan kerja dengan anwar tapi kenapa kamu bergambar dengan orang-orang kuat BN. kamu dah lupa atau dah tak sedar perbuatan kamu yang jijik lagi malu..
    kamu seorang orang islam….kenapa tak minta doa dengan Allah supaya diberi balasan kepada orang yang buat jahat pada kamu. tak perlu nak bersumpah laknat disaksikan oleh media.
    oh…ya, mahu kamu pergi waktu orang mencari kamudan kenapa kamu muncul waktu nak anwar nak mengundi……?
    Tok guru dan ulama tak percaya dengan kamu…ape dah jadi saiful? gila ke????? orang berak tepi jalan tak berani mangaku…ape lah kamu nei…liwat tau…bukan nya benda kecil..pikirlah maruah kamu….keluarga…keturunan….pikir2 lah saiful….

  35. THE MAN Behind The Wheel

    Jika ditakdir kan 16 Sept 2008 PR ambil alih kerajaan Persekutuan, kita semua yang benci dan menyampah tengok si saiful tu.. buat satu saman 2 juta orang sain. tuntut ganti rugi RM 20 Billion. kerana saiful & najib adalah sontoloyo yg sebenarnya memporakperandakan ekonomi-politik Malaysia, di dunia luar cerita ekonomi, malaysia cerita sodomy.. nak kerja ade Degree tak dapt, nak bisnes apply loan tekun, duit dah umno habiskan bayar hutang buat kempen. soal die nak tobat ke tidak peduli hapa aku.. dia dah tau bende tu salah, biar dia rasakan azab nanti.

  36. bodoh betul malaun ni.. muka lapar duit.. selain dianak kambinghitam, malaun ni jgak dianakbabianjing oleh kroni krjaan..

  37. saiful kau mmg manusia celaka yg penah lahir d muka bumi ni.mampos la kau lps ni kena timpa musibah.ha..ha..dasar anak haram.butuh pak hang la wei…………

  38. Kalau seorang jantan kena rogol, jantan apa itu?
    Bagaimana seorang jantan, berbadan tegap, kacak dan bertenaga kena rogol oleh seorang lelaki tua (6 tahun). Apa benda Saiful senang mauk ke? Macam benda professional saja.

  39. Dlm Islam, org yg mfitnah org lain mlakukan zina, dia ptt dhukum rejam dgn batu smpai mati. Itulah namanya hukum hudud. Bgtu adil & indah hukuman yg dtetapkn oleh Allah SWT utk mginsafkan manusia.Bgimana pulak dgn hukuman jika mfitnah org mliwat?SAIFUL BAHARI MGHAMPIRI NERAKA JAHANNAM.

  40. saiful berani mendedahkan perkara ini kerana beliau yakin berada di pihak benar. beliau tidak mahu orang seperi anwar yang tidak bermaruah itu menjadi PM negara kita. jika benar beliau memfitnah biar Allah sahaja yang menghukumnya dengan seberat-beratnya. Dan jika belaiu bercakap benar biar juga Allah menghukum si anwar tak bermaruah ini dengan lebih berat lagi. oleh kerana itu juga setelah umur meningkat makin tua( Anwar) masih lagi tak dapat jadi PM. Hanya Allah yang tahu kenapa? So kepada penyokong Anwar jika benar kamu penyokong kuat anwar kita dengar dahulu penafian beliau di mahkamah. dan juga kita dengar dulu hujah dari saiful..selepas itu buat la penilaian sendiri..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s